اطعام 2000 مدد جو در شهر تکاب .

اطعام ۲ هزار مددجو سوی خیّرین تکاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیز به نقل از 

خبرگزاری بین المللی قرآن، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در شب‌های معنوی ماه رمضان، 2 هزار مددجوی تحت حمایت در شهرستان تکاب از سوی خیرین این شهرستان اطعام شدند.

 

مدیر کمیته امداد تکاب با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، گفت: خداوند از همان ابتدا برکاتی را در ماه رمضان برای محرومین قرار داده است که امروز کمیته امداد توفیق این را دارد تا بتواند محرومین را از برکات نهفته در این ماه شریف بهره‌مند کند، در این راستا این کمیته در شب‌های معنوی رمضان تاکنون دو هزار مددجو را بر سر سفره‌های افطاری نشانده و برای 75 خانواده تحت حمایت نیز سبد کالا توزیع کرده است.

 

وی همچنین، افزود: در طول ماه مبارک از 54 خانواده نیازمند نیز در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار و دلجویی شده که 144 میلیون ریال طی این دیدارها برای رفع مشکلات نیازمندان بصورت نقدی و اهداء کالا هزینه شده است.

 

علیرضا شهبازی اظهار کرد: برای اجرای مراسمات اطعام، توزیع سبد کالا و دیدارهای شبانه 206 میلیون ریال از سوی خیّرین و مبلغی معادل 50 میلیون ریال نیز از سایر منابع امداد هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد تکاب با ذکر این نکته که مراسمات اطعام و اجرای طرح مفتاح‌الجنه تا پایان ماه مبارک در این شهرستان همچنان ادامه خواهد یافت از کلیه خیّرین به خاطر تعامل و مشارکت صمیمانه در برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

منبع شیز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 17:44 | نویسنده : رضوانی |